بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ترفندهایی برای استفاده از ادوب آکروبات

ادوب آکروبات یکی از پرکاربردترین برنامه های شرکت ادوب است که البته بیشتر ما تنها از نسخه ریدر آن استفاده می کنیم، اما در ادامه ترفندهایی را برای استفاده از نسخهی پروی این نرم افزار را با هم مرور می کنیم.

ادوب آکروبات,شرکت ادوب,نرم افزار,ترفندهای کامپیوتر

ادوب آکروبات

  • حتما تابه حال شده که با پسوندهای متنی قدیمی مانند EPS مواجه شوید. برای تبدیل این فایل ها به PDF تنها کافی است فایل مورد نظر را روی آیکون آکروبات درگ و دراپ کنید. این کار موجب می شود تا کانورتر برنامه به صورت خودکار باز شود.
  • ادوب آکروبات پرو به شما اجازه ویرایش متن و تصویر خصوصا در فایل های PDF لایه باز را می دهد. با این حال اگر می خواهید فرمت صفحه به هم نخورد. بهتر است برای تبدیل تصاویر ضمن انتخاب تصویر، از آیکون جایگزینی روی نرم افزار استفاده کنید.
  • همیشه یادتان باشد که برای دسترسی راحت تر بهتر است تولبار بالای صفحه ادوب را براساس نیاز خود ویرایش کنید. برای این کار تنها کافی است روی نوار تولبار در بالای صفحه راست کلیک کنید و از فعهرست متنوع گزینه ها، موارد مورد نیاز خود را به ترتیب تیک بزنید تا یک به یک بالای صفحه ظاهر شوند.
  • دانستن کلیدهای میانبر در دنیای ادوب خصوصا در آکروبات، یک باید است. مهم ترین کلیدهای میانبر اینجا هم مانند بیشتر نرم افزارهای مشابه هستند؛ یعنی از CTRL+0 برای دیدن تمام صفحه، از CTRL به علاوه ی H و L برای دیدن بدون حاشیه یا وضعیت مطالعه (تکرار این کلیدها وضعیت را لغو می کند) و همچنین CTRL به همراه مثبت و منفی هم برای تنظیم زوم به کار می روند.

منبع: مجله دانستنی ها

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده